Härliga tider...

Min första semestervecka har varit full av härliga upplevelser. Några exempel:
sommarfrukost i "min" kära Annelundspark, möten med härliga barnbarn, en
minikryss till Åbo med Peder samt fika och middag med kära vänner.
I går var vi några stycken på en åsneexpedition. Jag älskar verkligen åsnor och med tips från några vänner
kunde vi leta oss fram till Viktor. Han är en ljuvlig varelse. Att träffa honom gjorde min gårdag. Har länge önskat mig en åsna. Nu fick jag veta lite av ägaren vad det innebär. Och jag blev inte avskräckt. Tvärtom.
Efter åsnebesöket tog vi en tur till Mölarps kvarn. Vilket fantastiskt ställe! Sverige är fantastiskt!
I dag är en ny strålande sommardag. Semestertider är sannerligen härliga tider....
Så   NJUT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0