6 januari

2010...Nytt år. Nytt decennium. 365 dagar att fylla. Med allt det goda Gud har tänkt. Ett GOTT nytt år har alltså börjat.
En av de första fantastiska saker jag fick vara med om det här nya året var att hälsa ännu ett barnbarn välkommen. Min dotter Therése och hennes man Vidar fick en go´ liten son på nyårsaftonen.
Han är så underbar och söt. Vi känner oss verkligen priviligierade och tacksamma. Grattis till de lyckliga föräldrarna!
I mitt förra blogginlägg nämnde jag om sommarens skönhet, i dag visar vintern vad den har att erbjuda: massor av snö, rejäl kyla, isbelagd sjö mm. Ja, skiftningarna är stora. Men oavsett årstid, veckodag eller tidpunkt...
Gud har lovat att Hans godhet och nåd ska följa oss i alla våra livsdagar.
Med den vetskapen går det att se framåt i trygghet. Jag önskar alla ett underbart 2010!
Kramar Yvonne.




RSS 2.0