Historia?!

Idag skrivs historia. Jag Yvonne, som länge försökt stå emot datorns makt, skriver min första blogg.
Vi får väl se om det blir en långvarig historia. Eller en rolig historia som lockar till skratt.?
Jag vet inte svaret i skrivande stund. Men att det är en utmaning för mig vet jag väl.
Det är mycket tack vare min dotter Jemima som jag sitter här och försöker hitta rätt tangenter att trycka på.
Hon har startat upp min blog och verkar tro att jag ska klara det här... Så upp till bevis!
Först en liten kort presentation om det möjligen smyger in någon okänd person som vill läsa mina rader.
Hur är då denna Yvonnes egen historia kortfattat?

Född 1953 i Norrtälje

Gift 1975 med Peder

Mamma till sex barn

Arbetar som förskollärare

Bor i ett nybyggt hus i Borås

Är en del av ledarskapet i BKC

Naturälskande vandrare..........


Detta får nog räcka som start. Till dig som läser detta vill jag säga:Välkommen ! Hoppas mina "rader" kan intressera,m inspirera eller på annat sätt glädja dig. I så fall är det dubbel glädje. Kram Yvonne




Kommentarer
Postat av: Jemima

hihi! :D

2009-04-09 @ 21:05:37
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Peder Teglund

Bra älaskling. Du är så duktig och fins. Jag älskar dig.

Peder

2009-04-09 @ 22:03:50
URL: http://www.bkc.nu/blog
Postat av: Eila

Trevligt Yvonne att Du har börjat att skriva här.

Kommer att följa Dig här när det passar.

Önskar Dig och hela familjen en Välsignad Påsk.

Kram Eila

2009-04-09 @ 22:59:07
Postat av: Grattis vännen, du är så duktigt..

2009-04-09 @ 23:15:46
Postat av: Mia Wiberg

Glömde lite... ler.. Härligt att får se dig här, du

är så duktig... Brukar läsa Peders varje dag,dubbel glädje för mig hihi...

Lycka till och ha en välsignad Påsk du och din fam..

Jag ÄLSKAR er.. Kram Mia

2009-04-09 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0