Detta är dagen som Herren har gjort

Ännu en underbar dag har gått. Gjord för ett speciellt syfte. För att vi ska vara glada.
Nu när jag ser tillbaka på vad den här dagen haft med sig kan jag bara vara glad.
Att få pyssla med växter i trädgården ger mig glädje.
 Gemenskapen och samtalet med våra missionärer Per och Abbi i dag var intressant
och glädjande.
Att en sån här vaarm sommardag ha möjlighet att svalka av sig i Öresjö var uppfriskande.
Stunden på privata bryggan är också något jag njöt av.
Att vara omgiven av familj och vänner innebär delad glädje. Som bekant är det dubbel glädje.
Men mest av allt är jag glad för att den Gud som gett mig allt detta underbara , bor i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0